.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وقتی هم نام ها استعفا می دهند ...
هزار و یک جور حرف های جور و واجور در نشست فعالان سیاسی مازندران !
شمال نیوز : اظهارات عجیب برخی از فعالان باصطلاح سیاسی استان در حضور معاون سیاسی وزیر کشور و تاختن برنماینده عالی دولت که البته ضعف عملکرد وی در برخی موارد قابل انتقاد است ، تنها بوی سهم خواهی و نه دغدغه توسعه استان را می داد .

شمال نیوز : عدم توسعه یافتگی مازندران ، عقب ماندن استان از قطار پیشرفت که در استان های دیگربه سرعت در حال حرکت است ، جنگ شهرها ، دعوای تصاحب عناوین اقتصادی برای مناطق مختلف استان و ... همه و همه تنها بخش کوچکی از مصائبی است که این روزها گریبان مازندران عزیز را گرفته واز این ها بدتر ، عده ای که به نام فعالان سیاسی گرد هم می آیند و هزار و یک جور حرف های جور و واجور می زنند و سهم خود را می ستانند و حرفی از پیشرفت مازندران نمی زنند !

اظهارات عجیب برخی از فعالان باصطلاح سیاسی استان در حضور معاون سیاسی وزیر کشور و تاختن برنماینده عالی دولت که البته ضعف عملکرد وی در برخی موارد قابل انتقاد است ، تنها بوی سهم خواهی و نه دغدغه توسعه استان را می دهد .

«حماسه سازان » خانه نشینند ؟!

یکی از مدیران استانی که هنوز با گذشت نزدیک به دوسال از انتخابات ریاست جمهوری یازدهم ، خود را همان رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در ساری می داند ، ادعا کرده است که حماسه سازان انتخابات خرداد 92 خانه نشینند !!! در حالی که بر خلاف ادعای این مدیر دولتی ، « مردم » تنها حماسه سازان انتخابات بودند که خانه نشین نبوده و همیشه در صحنه هستند نه آنان که در ستادهای انتخاباتی مشغول به فعالیت بودند و پستی به آنان نرسیده است .

این مسئول فرهنگی که درهمین جلسه خود را مستعفی اعلام کره است ، تندترین انتقادها را نثار نماینده عالی دولت در استان کرده وبا اعلام اینکه تریبون دست افراد خاصی در مازندران قرار دارد،  با فراموشی مشکلات اصلی و مهم استان مانند بی کاری جوانان ، افزود: سمفونی مدیریت استان از هارمونی خاصی برخوردار نیست و این مشکل اصلی استان مازندران است !

وی در این جلسه بدنبال تاریکخانه انتصابات در استان می گردد وبا انتقاد ازچند انتصاب در استان ، با اشاره به اعضای ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در شهرستان ساری ، پیش بینی می کند که « آنهایی که حماسه سازان ساری را خانه نشین کردند، شرایط را به سمتی پیش می برند که با ریزش هایی که مشاهده می شود دولت تدبیر و امید برای چهار سال آینده رای نمی آورد.»

پس از انتقادات و اظهارات این مدیر دولتی ، مجری جلسه با بازخوانی فرازهایی از سخنان رئیس جمهور، تلویحا پاسخ وی را داد که با استقبال حضار روبرو شد .

استعفایت را بنویس، من هم استعفا می‌دهم !

یکی دیگر ازکسانی که در حضور معاون سیاسی وزیر کشورپشت تریبون قرار گرفت بازهم یکی دیگر از مدیران دولتی بود .

این مدیرکل ستادی استانداری که اتفاقا همنام با مدیرمنتقد قبلی بود اما به دفاع ازتمام قد ازعملکرد دولت روحانی و ربیع فلاح جلودار پرداخت .

این دو علاوه براشتراک در « مدیریت » ، « نام » و « عضو ستاد انتخاباتی رئیس جمهور » ، یک اشتراک دیگر هم در این جلسه داشتند و آنهم اینکه هر دو در این جلسه استعفا داده اند !

مدیرمدافع استاندار گفت : دولت تدبیر و امید در کشور و استان مازندران دستاوردهای درخشانی داشت، البته ناکامی‌ها متوجه دولت است که بخشی از سوء‌مدیریت بود و بخشی دیگر به دلیل فشارها و محدودیت‌ که به مسئولان وارد می‌شود.

وی با کنایه به منتقدین استاندار اظهار داشت : اعتدال آمد تا به افراطی‌گری پایان ببخشد.

مدیرمنتقد استانداردراین لحظه با کنایه گفت : تا قبل از دریافت سمت به عنوان منتقد جدی دولت در مازندران بودید.

این دو علاوه براشتراک در « مدیریت » ، « نام » و « عضو ستاد انتخاباتی رئیس جمهور » ، یک اشتراک دیگر هم در این جلسه داشتند و آنهم اینکه هر دو در این جلسه استعفا داده اند !

مدیر مدافع عملکرد استاندار در واکنش به انتقادات مدیر منتقد ربیع فلاح با اشاره به اعلام استعفای ‌با بلند کردن قرآن که بر روی تریبون قرار داشت ، اعلام کرد: به کلام الله قسم می‌خورم شما استعفایت را بنویس، من هم استعفا می‌دهم .

معاون وزیر کشور چه گفت ؟

معاون سیاسی وزارت کشور در این نشست گفت : باید هنر استفاده از ظرفیت‌ها را بلد باشیم، کشور ما آن‌قدر بزرگ است و جا برای فعالیت دارد که اگر از همه سرمایه‌ها استفاده کنیم باز هم با کمبود استعدادها مواجه می‌شویم.

 وی با اعلام اینکه احزاب و گروه‌های سیاسی ظرفیت خویش را برای هدایت درست کشور به‌کارگیری کنند، خاطر‌نشان کرد: فعالان سیاسی مازندران تحمل خویش را بالا ببرند، همدیگر را بپذیرند و یکدیگر را نقد کنند، تحمل و سعه‌صدر خویش را بالا ببرند.

 مقیمی خاطرنشان کرد: باید اجازه بدهیم همه تفکرات سیاسی که در چارچوب قانون فعالیت می‌کنند، نسبت به فعالیت موجود دولت نقد منصفانه داشته باشند، جلوگیری از نقد باعث می‌شود که در کشور مشکلات به وجود بیاید، اگر عملکرد دولت قبل زیر ذره‌بین نقد قرار می‌گرفت در حال حاضر دچار مشکل نمی‌شدیم.

 وی بیان کرد: اگر ما هم اجازه نقد عملکرد به افراد را ندهیم، در آینده با مشکل مواجه می‌شویم، رئیس جمهور بارها اعلام کرد که عملکرد مسئولان باید نقد شود، نقد اصول و روش دارد که باید به اصول و روش آن توجه شود.

 معاون سیاسی وزارت کشور اضافه کرد: باید اجازه بدهیم که منتقدان حرف بزنند، فعالیت سیاسی در چار‌چوب قانون افزایش پیدا کند و دولت از فعالیت سیاسی قانونی حمایت می‌کند، از ظرفیت احزاب و گروه‌های سیاسی برای ایجاد نشاط سیاسی در کشور به ویژه در انتخابات باید استفاده کرد.

به گزارش شمال نیوز ، در این جلسه مطالبی دیگراز همین جنس بیان شد و بیشتر انتقادات از استاندار به انتصابات و عدم بکارگیری اعضای ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در استان باز می گشت .

در خلال این جلسه حرف های بسیار تند و گاه غیر مودبانه بین حاضرین ردوبدل شد .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

اصلاح طلب 24 ارديبهشت 1394
مرحبا شمال نیوز . این ها اصلاح طلب هم نیستند . آبروی هر چی اصلاح طلب رو هم بردند . من تو جلسه دعوت نبودم اما حالا خوشحالم که با این ها توی یک جلسه ننشستم .
شهروند حامی دولت 24 ارديبهشت 1394
بنده هم به سایت شمال نیوز میگویم،مرحبا،تبارک الله،ولی جان کلام را برادر اصلاح طلب مان در کامنت قبلی سایت بیان فرمودند،آخر این ......... بالای 65 سال سن در این استان چکاره است،که اینچنین با آبروی شهروندان مازندرانی،آنهم در حضور معاون سیاسی وزیر کشور،بازی می کند،و همه اش دم از پست و مسئولیت گرفتن اعضای ستاد و در واقع برای خودش چانه زنی می کند،تا بتواند،جایگاه بالاتری تصاحب نماید،جای سئوال اینجاست،پس این 18 میلیون رای مردم پا برهنه و عادی در این بین چکاره است،که همه سهم خواهی و زیاده طلبی و فزونی طلبی،که شخص ایشان ازآن دم میزند،که میبایست به ایشان داده شود بنده بعنوان یک شهروند مازندرانی،از استاندار محترم و معاون سیاسی ایشان تقاضا می کنم،که از مسئولیت خودشان کناره گیری نمایند،و به آقای ............ تحویل دهند،تا چشم و دلش سیر شود،و از حب دنیا پرستی و جاه مقام که به آن دلخوش کرده است،ارضاء شود،و دست از سر مردم این استان بر دارد،و بیشتر از این مایه .......... و ........... این استان نگردد،آخه مگر شخص ایشان در کارنامه اجرایی شان،جزء یک معلم بازنشسته ابتدایی،مسئولیت دیگری داشته اند،اینجاست که میبایست به استاندار محترم گفت،خود کرده را تدبیر نیست،وقتی ظرفیت ایشان در حد یک معلم بازنشسته بوده است،چرا تا این حد میبایست به ایشان بهاء کاذب داد،که او باید با آبرو و شخصیت جنابعالی و مردم استان بازی نمایند.
پاسخ ها به این نظر
123 26 ارديبهشت 1394
شهید رجایی هم یک معلم بود .ولی به مقام ریاست جمهوری رسید. از خود استاندار بپرسید چه کسی این پست را برای ایشان مهیا کرد .فلاح برای تصاحب این پست قولهای زیادی برای بکارگیری افراد توانمند از سراسر استان داده بود ولی بعداز جلوس به مقام فعلی از سوی عده ای که در صحنه انتخابات نقشی نداشتند مصادره وبایکوت شد .شما بهتر است بدون حب وبغض مازندران را با استانهای دیگر مقایسه کنید به آمارهای جالبی میرسید. البته سکوت استاندار گویای واقعیات تلخی است که فقط مدیر کل پژوهشی استانداری جر ات دفاع از ایشان را نهایتا برای تداوم جایگاه خود دارد .
مخاطب 25 ارديبهشت 1394
هر کدوم تشنه مقامند. الهی اگه در جایی گره گشایی برای مظلوم قصد و هدفشان نیست بلای قوم لوط نصیبشان بشه.
نوری 25 ارديبهشت 1394
چشم اصلاح طلبهای مازندران روشن ای کاش ما احمدی نزادی بودیم این بار به احمدی رای می دهم چون تا اخر رو حرف خودش بود با غارت گران بیت المال سازش نکرد که در مقابلش ایستادند ناطق و هاشمی چرا نیمگن از کجا اوردند بیان تو رسانه ملی بگن احمدی دروغ گفت اگه نیان پس احمدی راست گفت
رضا 25 ارديبهشت 1394
استاندار ضعیف همینه دیگه
نا شناس 25 ارديبهشت 1394
واقع بين باشين عزيزان به امارها نگاه كنين مازندران را با استانهاي ديگر مقايسه كنيد تاعمق فاجعه را بفهميد مازندران درامارهاجزء ضعيف ترين استان ازلحاظ اجرايي شناخته شد اين قدرباتعصب دفاع نكنيد به خدا قسم مسءولين استانداري بدون هيچ تخصصي و....بر ان مسند تكيه زدند افسوس با اين همه امكانات بالقوه با اين همه مشكلات واقعا تاسف بار است.سالهاست كه باند بازي وكينه جويي وعدم صداقت وجوانمردي بلاي جان استانداري شده است وقرارهم نيست اين روند متوقف شود .هردم از اين باغ بري مي رسد ....
ناشناس 25 ارديبهشت 1394
شمال نیوز عزیز قبول ندارید تیم اجرایی استاندار ضعیف می باشد قبول ندارید مدیران دستگاههای اجرایی منتصب به اوضعیف می باشند قبول ندارید استان مازندران دارای مشکلات می باشد قبول ندارید تیم مشاوران استاندار بخشی دارای مشکلات ...هستند قبول ندارید و....... ای کاش آقایان به اصطلاح اصلاح طلب مشکلاتی را که استاندار و بخشی از مدیران او برای مردم ایجاد کردند را بر می شمر دن شاید مطرح کرده باشند ما که در جلسه نبودیم اماعملکرد انها را رصد می کنیم .
مجتبی 26 ارديبهشت 1394
درصد زیادی مدیران متصوب شده زمان استاندار اصلا برنامه های این دولت راقبول ندارند وحتی گاهی مواقع عناددارندوازپشت دارندبه دولت خنجر می زنند مثلا مثل ..... اینها هیچ اعتقادی به این دولت ندارند عملکرد وحرفهای اینها خلاف جهت و مسیردولت است اینگونه انتصابها علاقمندان به دولت راناامید کرده است.
ثمربخش از ساری 26 ارديبهشت 1394
ضمن تشکر از سایت وزین و پر ارزش شمال نیوز،خواستم مطلبی را بازگو نمایم،که شاید به ذمح و مزاج بعضی از مسئولین استان سازگاری نداشته باشد،درست است که برادری که خودشانرا بعنوان ناشناس معرفی نمودند،و مسئله ضعف آماری مدیران استان ما را در مقایسه با سایر استانهای دیگر،مطرح کردند،بنده هم ضمن تائید نظر ایشان،چه کنیم،هر چه کردیم،با دست خودمان انجام دادیم،اگر بنده بناءبه عللی تحت تاثیر آن مناظره بی محتوا نمی گردیدم،و مطلبی را که جناب روحانی خطاب به قالیباف مطرح کرده بودند،که من سرهنگ نیستم،یا اینکه من گاز زنبوری به دانشگاه حمله نکردم،اگر عجولانه و شتاب زده قضاوت نمی نمودم،و کمی با خرد ورزی و با فکر تصمیم می گرفتم،و حمل بر صحت حرف ایشان،حداقل این سئوال را در ذهن خود طرح می نمودم،که فرضا اگر آقای قالیباف این عمل را انجام داده باشند،با حکم و دستور چه کسی بوده است،مگر غیر از این بوده است،که در آنزمان شخص جناب روحانی،بعنوان دبیر شورای امنیت ملی مسئول مستفقیم این امر بوده است،حکم بوسیله او صادر گردید،و نیروی انتظامی حسب قانون موظف به اجرای بوده است،پس چنین نتیجه می گیریم و امروزبنده دقیقا به اشتباه خود پی برده،و از اینکه تابع احساسات خودم واقع شدم،و به اآقای روحانی رای دادم پشیمان میباشم، وازخدای خودم طلب مغفرت و استغفار می کنم،بله خداوند در قرآن فرمودند،ما سر نوشت هیچ قومی را تغییر نمی دهیم،مگر آنکه خودشان اندیشه کنند،امروز اعلام می کنم،انتظار بیشتر از این نبایست از این مدیراداشت،چرا که وقتی یک معلم بازنشسته با همه در می افتد،و داد و جنجال براه می اندازدو دنبال کسب در آمد،با بدست آوردن جایگاه بهتر تلاش می کند،دیگر چه انتظاری از پیشرفت و تو سعه در این استان می توان داشت.
فرهنگی 27 ارديبهشت 1394
کدام فعال سیاسی ؟! چرا از کارشناس ارشد امور اداری سابق مجلس شورای اسلامی و کاندیدای 2 دوره انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه ساری و داوطلب انتخابات ریاست جمهوری سال 88 که اتفاقا دارای رتبه های علمی ملی و بین المللی می باشند یعنی آقای جعفر قربان پور بعنوان یکی از باسابقه ترین چهره های سیاسی قانونی که هم اکنون نیز درخواست مجوز تاسیس حزب سیاسی "فرهنگ و توسعه مازندران" ایشان در وزارت کشور ثبت گردید و کاندیدای این دوره از مجلس خواهند بود را به این جلسه به اصطلاح سیاسی دعوت نکردید تا تراز تخصصی و سیاسی واقعی جلسه بالا برود ؟ چرا؟ چون فرهنگی مستقل سیاسی و وابستگی به کانونهای ثروت و قدرت ندارد؟لطفا معاون محترم سیاسی استانداری چهره های شاخص و واقعی سیاسی را بشناسند و عدالت سیاسی را رعایت کنید ؟! مدیریت محترم سایت شما که بهتر می دانید ......
زليكاني ازساري 27 ارديبهشت 1394
باسلام خدمت جناب آقاي ثمربخش وتشكرازشجاعت جنابعالي
مادرآن ايام هرچه مي گفتيم كسي حرف گوش نمي كردبالاخص جوانان ،درزمان حمله گازانبري دبيرشوراي عالي امنيت ملي كسي جزحاج حسن نبود مردم فريب ارزان شدن بعضي اجناس درزمان ثبت نام هاشمي راخوردند وبه تبع آن فكرمي كردند بادوستي هاشمي باروحاني همه چيزدرست مي شود غافل ازاينكه اين پيرمردها ازاول انقلاب تاسال84دركشورحاكم بودند ومردم بخاطرفرارازآنهابه احمدي نژادراي دادند.بسياري ازاين گرفتاريها دست پخت همين آقايان است متاسفانه دست اندركاران وحاميان فتنه ازاين دولت بهره برداري كردند
نا شناس 27 ارديبهشت 1394
در پي اعلام نظر برادر ثمر بخش از ساري بايد بگوئيم نبايد احساسي تصميم مي گرفتيم و كشور را دست كساني كه برنامه اي نداشته اند مي داديم از ماست كه برماست
شهروند حامی دولت 26 ارديبهشت 1394
با تشکر از سایت شمال نیوز،که واقعا در مقایسه با دیگر رسانه های فضای مجازی استان بیشترین تلاش و زحمت را می کشند،در جهت اطلاع رسانی بروزبرای مردم فهیم استان مازندران؛برادری که فرمودند،شهید رجایی هم یک معلم بود،ولی به مقام ریاست جمهوری رسید،بله بنده هم می گویم،این شغل بسیار شرافتمندانه و با ارزش است،کسی که قدر و ارزش آنرا بداند،چرا که همه انبیاء الهی در درجه اول معلم و راهنمای بشریت بوده اند،شهید رجایی،انسان وارسته و پرورش یافته بود و هیچگاه برای خود حرف نمی زد،و برای گرفتن امتیاز و جایگاه با کسی در نمی افتادو درگیر نمی شد،واراده و خواسته مردم را فدای،خواسته های شخصی خود نمی کرد،بلکه از ایشان دعوت می کردند،که با اصرار و فشار زیاد او ناچارا مجبور می شد ،برای خدمت به مردم و کشورمسئولیتی را بپذیرد،نه مثل آن شخصی که نامبرده شده،با همه درگیر شود،و همه افراد را زیر بگیرد،تا بتواند،به مطامع خودش برسد،چرا شما ایشانرا با شهیدوالا مقام مرحوم رجایی مقایسه می نمائید،این کجا و آن کجا.......ضمنا شهید رجایی بازنشسته نبودند،او که ده سال قبل بازنشسته گردیده،چرا دو باره هوس پست و مقام و مسئولیت کرده است،آخر او دنبال زیاده طلبی است؛نهدنبال خدمت به خلق خدا..........
نا شناس 27 ارديبهشت 1394
باید برای استان داری مازندران تاسف خورد که هنوز فرماندار احمدی نژاد با حمایت برخی مسوولین استانی بر مسند فرمانداری مرکز استنان نشسته و به دیگران می خندد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.205 seconds.